نشست صباغیان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم
نشست صباغیان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم
🔷 محمد رضا صباغیان در اولین نشست کاری با با وزیران جدید عصر دوشنبه به دیدار حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم رفت.
🔷 در این نشست که در دفتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با گرامیداشت هفته دولت اخذ رای اعتماد بالای وزیران از نمایندگان مجلس را در راستای هم افزایی و همیاری قوای مقننه و مجریه در رفع مشکلات عمومی جامعه ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم تعامل و همکاری وزیران و نمایندگان مجلس براساس وظایف و اجرای دقیق قوانین و استقلال قوای مختلف کشور ادامه یابد.
🔷 در این نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با توجه به گستردگی حوزه انتخابیه مهریز و مشمول بودن بخش زیادی از امور مردم در حوزه وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی در شهرهای مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست خواستار توجه و التفات بیشتر عبدالملکی به مسائل رفاهی و کارگری آنان گردید.
🔷 در ادامه این نشست، صباغیان درخواست های رفاهی و بهداشتی مرتبط با حوزه درمان تامین اجتماعی را مطرح نمود و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور همکاری در جهت پیگیری و رفع مشکلات تامین اجتماعی را صادر نمود.
🔷 مکاتبات درخواست شده در این جلسه به شرح ذیل است.
1️⃣ درخواست مساعدت جهت تسریع در احداث مرکز درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مهریز
« بسمه تعالی برادر دکتر سالاری لطفاً بررسی و اقدام»
2️⃣ درخواست آمبولانس جهت درمانگاه تامین اجتماعی ابرکوه
«بسمه تعالی برادر دکتر سالاری، اقدام با نگاه مثبت»
3️⃣درخواست تامین اعتبار جهت احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان خاتم
«بسمهتعالی برادر دکتر سالاری با سلام قول داده ایم که قول ها و وعده های سابق را عملیاتی کنیم. لطفاً اقدام نمایید»
4️⃣ درخواست واگذاری آنومالی های مکشوفه منطقه به عنوان رد بخشی از بدهی دولت به صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد- به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق
«بسمهتعالی برادر دکتر مسرور باسلام لطفاً اعلام نظر نمایید چه پیگیریهایی لازم است تا انجام دهیم»
5️⃣ درخواست عقد قرارداد بیمه تامین اجتماعی با بیمارستان حکیم بهاباد
«بسمهتعالی، برادر دکتر سالاری لطفاً بررسی (با نظر مثبت) در صورت عدم امکان حتما قرارداد با بیمارستان دانشگاه منعقد گردد.